Klantenservice Tele 2

Op het gebied van telecomproviders kunnen we tegenwoordig uit veel verschillende aanbieders kiezen. Ben jij op zoek naar een nieuwe provider, dan moet je zeker eens contact opnemen met de klantenservice van Tele 2 om meer te weten te komen over wat zij jou allemaal kunnen bieden. Zie bieden een ruime keus aan producten, zo kun je bij hen terecht voor mobiele telefonie, maar ook voor internet, televisie en vaste telefonie. Iedereen neemt eigenlijk wel één of meerdere telecomproducten af en het is goed om af en toe na te gaan of jij nog wel op de goede plek zit. Overweeg jij om over te stappen naar een andere aanbieder, dan vertellen de medewerkers van de klantenservice van Tele 2 jou graag meer over de zaken die zij jou kunnen leveren. Zij kunnen jou vertellen over bijvoorbeeld de tarieven die zij hanteren, zodat jij na kunt gaan of een overstap naar hen voor jou zinvol is. Als jij een nieuwe provider zoekt en je overweegt Tele2, dan is het dus zeker aan te raden om bij de klantenservice van Tele 2 je licht op te steken om te zien of zij voor jou een goede keus zijn.

Klantenservice Tele 2 voor bestaande klanten

De klantenservice van Tele 2 richt zich uiteraard niet enkel op nieuwe klanten, sterker nog, het grootste gedeelte van hun contactmomenten zal bestaan uit contact met bestaande klanten. Ben jij al klant bij hen, dan kan het uiteraard voorkomen dat je graag een medewerker van het bedrijf wilt spreken over bijvoorbeeld de factuur die je van hen ontvangen hebt. Of je wilt misschien het contract dat je hebt veranderen, bijvoorbeeld naar meer of minder belminuten. De klantenservice van Tele 2 staat graag voor jou klaar om jouw vragen te beantwoorden. Nu is het wel zo dat je hen op verschillende manieren kunt bereiken. Je kunt bijvoorbeeld:

  • je vraag stellen in de chat
  • met hen in contact komen via sociale media
  • zelf zaken regelen via MijnTele2
  • een bericht achterlaten op het forum
  • naar een van hun winkels gaan
  • hen een brief sturen
  • met hen bellen

Je hebt dus voldoende mogelijkheden om hen te contacteren en je kunt zelf kiezen wat voor jou de prettigste optie is. Kies jij voor direct contact tijdens kantooruren via de chat of telefoon, of laat je liever op het moment dat het jou het best uitkomt een bericht achter op sociale media of het forum? Wat je ook kiest, zeker is dat de klantenservice van Tele 2 je zo goed mogelijk zal proberen te helpen met jouw vraag of klacht.

Uitgeschreven keuzemenu bij De Klantenservice

Veel mensen geven de voorkeur aan bellen, ware het niet dat ze opzien tegen de tijd die dit duurt en het keuzemenu dat ze moeten doorlopen. De mensen van de website De Klantenservice snappen dit en zij hebben daarom van verscheidene bedrijven de telefonische keuzemenu’s van de helpdesks voor je uitgewerkt. Ook voor de klantenservice van Tele 2 hebben zij dit gedaan. Wil jij met hen bellen, dan doe je er dus zeker goed aan om eerst eens even op de website van De Klantenservice te kijken. Je zult daar dan precies kunnen lezen welke keuzes jij voorgelegd krijgt als jij met de klantenservice bij Tele 2 belt, zodat je al vooraf kunt bellen welke opties jij moet kiezen. Je hoeft dan niet alles af te luisteren en te twijfelen of het nu nummer 1 of toch nummer 2 was wat jij moest kiezen. Je kunt dit gewoon nalezen en dat is natuurlijk wel zo handig. Telefonisch contact opnemen met de klantenservice bij Tele 2 begint dus met een bezoekje aan de website van De Klantenservice. Lees meer op Contact met Tele2 Klantenservice | 0900-0700